F

iklan jap...

Selasa, 16 Ogos 2011

penukaran duit raya sekitar kuantan untuk 2011...

salam semua,

aku baru je masuk opis ni... keluar gi bank rehat tadi.... abis semua bank aku jelajah......

cerita dia pasal nak tukar duit raya la ni...

korang mesti pelik kenapa aku berkobar2 tahun ni kan? sebabnya ialah dah 2 tahun aku asyik terlepas je nak tukar duit kat bank tu haaa.... kesian bebudak asyik dapat duit lama (edisi korek tabung punya)....

tahun dulu tu aku pesan dengan abang aku kat kl... mujur kl ada lagi... dapat la duit baru....
tahun lepas lak langsung tak sempat memana dah pun....

tahun ni pulak memula aku cadang nak kirim je dengan adik aku kat kl nuuu..... last2 tadi tergerak lak nak gi jenguk bank..... jadi aku leh keluarkan senarai untuk orang kuantan yang nak pergi tukar duit tu ye.....

Maybank (jln bank) - belum start lagi... 18hb ni baru start... diorang ni kena pakai borang..masa kalau tak salah dari pukul 10-12.30 tghari je...
Cimb ( depan mega) - belum start jugak... 18 hb ni baru ada... yg ni sistem dia aku tak tau....
Bank Rakyat (depan masjid) - belum start... dia tak cakap bila...
Bank Islam (depan masjid) - dah mula tapi limit hari ni dah abis... dia suruh aku datang esok... (eh bukan esok cuti ke? apadaaa....)

Bank lain2 - aku tak sempat tanya..... wah tekak kering jalan masa panas2 ni beb....

sudahnya keputusannya tadi aku terus bank in kat akaun adik aku je la.... kami balik sebelum raya jadi sempat la packing lagi... harap2 la ada... korang dah tukar ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...