F

iklan jap...

Sabtu, 8 Jun 2013

Seminar Hidup Luar Biasa 2013

assalamualaikum semua,

aku berada di Bukit Gambang Resort City untuk seminar hidup luar biasa oleh Dr Azizan Osman..

hampir kami ingat tak dapat masuk tadi...sebab keluar dari rumah dah jam 7.30 pagi lepas siapkan anak-anak sebelum hantar ke rumah akak ipar untuk ditumpangkan setengah hari...

alhamdulillah akhirnya kami berjaya daftar dan duduk dalam dewan selepas berkejaran ke BGRC ni...lelah...

lega dapat sampai sebab yang sesi dulu untuk Berani Untuk Berniaga tu kami tak dapat pegi sebab takde orang boleh tolong jagakan anak-anak...

apa pun semoga kami dipermudahkan Allah untuk mendapat ilmu dari seminar ni dan dapat merubah kami jadi seseorang yang luar biasa...amin...

p/s semoga hari korang pun jadi luar biasa..inshaaAllah..

2 ulasan:

  1. kak pun teringin juga nak p tapi belum berpeluang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat penang ada dia buat kalau tak salah kak...dan alor setar juga kot... kami pun dah terlepas 2 sesi sebelum ni kak..

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...