MaMom Milk Booster Pilihan Terbaik Untuk Ibu Menyusu - Cerita Ita                                                             MaMom Milk Booster Pilihan Terbaik Untuk Ibu Menyusu Langkau ke kandungan utama

MaMom Milk Booster Pilihan Terbaik Untuk Ibu Menyusu

assalamualaikum semua,

Kekurangan susu adalah dilema ibu menyusu sejak dari dulu... dan aku jugak tak terkecuali dari beranak pertama sampai la dah ada si kecik adik hadi tu... dan dari dulu jugak aku sibuk mencari produk yang boleh menghasilkan susu badan yang banyak... ada aku kongsikan Doa dan Petua untuk tambah Susu Ibu dulu... 

tapi masa tu belum ada lagi cara mudah macam makan pil Habbatusaudah, makan coklat milk booster atau makanan untuk ransang penghasilan susu lebih banyak yang mudah... sebab masa tu kesedaran untuk makan makanan sunnah atau jualannnya amat kurang berbanding sekarang ni... dan ini lagi mengejutkan sebab ada pulak pilihan yang lebih mudah untuk ibu menyusu... aku pun macam teringin nak cuba walau adik hadi cuma tinggal dalam 4 bulan je mencecah 2 tahun... eh tapi hadi masih menyusu susu ibu tau... 

Produk yang aku maksudkan ni berbentuk pil diberi nama MaMom Milk Booster... macam mudah je kan... ambik dan masuk je mulut macam makan vitamin...meh kita senaraikan sebab MaMom Milk Booster merupakan pilihan terbaik untuk Ibu Menyusu...





Jenama Milk Booster Pilihan.


Mesti ramai ibu-ibu di luar sana pening bila nak beli milk booster sebab banyak sangat lambakkan jenama-jenama milk booster di pasaran. Bila survey punya survey study kelebihan dan kekurangan. Akhirnya tak jadi beli sebab pening kepala nak pilih yang mana satu. Tambah pulak bila melihat harganya yang agak mahal...Bila tak jadi beli atau tangguh, susu badan mulai kurang. Ini sangat serius. Tambahan pula stress nak pilih jenama yang mana satu pun salah satu faktor menyumbang susu kurang.

Jadi macam mana cara banyakkan susu ibu dengan memilih milk booster yang berkesan?


Di pasaran ada pelbagai jenis milk booster seperti dalam bentuk tablet, serbuk, pil, perisa susu, perisa coklat dan pelbagai lagi...Dalam entri ini aku nak share satu jenama yang sangat top dikalangan ibu-ibu menyusu. Iaitu jenama MaMom.



Kalau anda jenis yang sangat sibuk dan tiada masa... Aku sarankan korang menggunakan produk MaMom Milk Booster. Sebab... produk MaMom Milk Booster ini dalam bentuk tablet. Botolnya juga tidak besar. Korang boleh bawa kemana-mana sahaja. Mudahkan?







7 Ciri-Ciri MaMom Milk Booster



  • Tablet kunyah yang mudah!
  • Susu melimpah-limpah
  • Berkesan seawal 24 jam ( *berdasarkan ribuan testimoni diterima)
  • Ada sijil Halal JAKIM, KKM dan lulus lab test SIRIM
  • Digunakan di hospital dan farmasi
  • Produk Malaysia, kini dieksport keluar negara
  • Produk tambah susu PALING DIPERCAYAI ibu menyusu di Malaysia dan Indonesia




Apa Kata Ibu Yang Pernah Guna MaMom Milk Booster.


Ibu 1

"Alhamdullilah.. rasa susu dah banyak. Pagi ini dapat 8oz.. syukur sangat-sangat... rezeki anak"



Ibu 2

"Alhamdullilah.. selepas 2 minggu susu bertambah-tambah meriah.. ini baru pusingan pertama pump.. 3 hari pertama makin dah nampak susu makin bertambah.. inshaAllah akan repeat order"



Ibu 3

"Saa baru makan semalam.. pagi tadi breast sudah bengkak.. saya terus pam, sebelah sahaja boleh dapat 1 botol penuh.. biasanya 3oz pun payah.. Alhamdullilah seronok sangat."



Ibu 4

"Salam sis.. ada berita gembira! Susu dah banyak tau sis.. Hari tu kan saya beritahu hari 1st consume MaMom susu tiba-tiba drop.. tapi saya nekad teruskan jugak amik MaMom.. dan hari ini bila pump sebelah sahaja dapat 7-8oz. Total kedua belah dapat 15oz. Sangat terkejut sis sebab sebelum ini belum pernah dapat banyak ini."



Ibu 5

"Ada perubahan. Alhamdullilah increase, officemates pun try. Now semua nak order. Nak repeat order 4 kotak"



Ini hanya sebahagian kecil sahaja feedback mengenai produk ini. Ada banyak lagi sebenarnya.





Dimana Hendak Dapatkan Produk Ini?



Korang boleh dapatkan terus melalui The Baby Store. Hanya order online sahaja ... terus sampai ke rumah korang.



Kenapa aku sarankan beli melalui The Baby Store? Ini kerana setiap belian korang beli di website ini... korang dapat kumpul mata ganjaran dimana anda dapat tebus pada belian seterusnya... Memang menjimatkan kan?



Oppss lupa... setiap pendaftaran baru. Korang dapat 200 mata ganjaran yang boleh ditebus untuk belian pertama. Wow....menarik ni...



Selain itu, website yang boleh dipercayai... kalau korang risau bab-bab kene tipu dengan seller online. Kalau di website ini korang tidak perlu risau. Konfiden 100% selamat. Website pun cun!



Klik link ini ---> http://thebabystore.com.my/MaMom-Milk-Booster







p/s entri boling tak buat lagi... kejap eh... pulun waktu rehat ni...

Ulasan

  1. alahaiii dulu time saya takde benda2 macam ni nak banyak kan susu bagai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan idzwa...masa dulu cuma ada pil-pil herba je byk...

      Padam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :) Link blog tidak dibenarkan sama sekali. Jika ada, komen anda akan dibuang atau ditandakan spam.

Catatan popular daripada blog ini

Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ?

assalamualaikum semua, aku ingat dulu pernah terima soalan dari blog ni la.. lama dulu.. pasal perbezaan antara Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas dan jugak Tadika biasa.. memang lama aku menung bila baca soalan tu.. pasal masa tu aku memang tak tau nak jawab apa.. hahaha.. serius ko.. masa tu aku baru je ada anak sorang dan aku hentam je hantar memana ikut kemampuan kami masa tu.. Apa Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ? memang tak pernah la terfikir pun nak cari info atau nak tanya sapa-sapa pun masa tu.. bila fikir-fikirkan balik terasa jugak masa alahai teruknya kami sebagai ibubapa.. dan kami terasa jugak semakin teruk bila abg long dah masuk 2 tahun kat salah satu tadika swasta ni.. tapi nampaknya kenal huruf pun tak tau.. pengsan aku bila ingat balik.. aku mula fikir mungkin sebab abg long sendiri jenis budak yang ada masalah dyslexia.. tapi minor la.. nanti la aku cerita pasal dyslexia tu.. lepas tu kami buat keputusan pu

"Dia r*gol-r*gol saya..."

assalamualaikum semua, alahai payah betul nak menulis sekarang ni...macam-macam halangan ada.... tapi hari ni nak jugak cari kekuatan nak menulis...sebab apa tau? haaa... cuba tengok tajuk tu haa... pengsan tak kalau baca tajuk tu? kalau korang nak pengsan baca tajuk aku lagi la tau... sebab apa tau? yang sebut tu anak aku....diulangi ANAK AKU ....adoiiii la... apa la nak jadi dengan budak-budak sekarang ni ntah...kecut perut ummi kau dengar ni nak oiiii.... nak tau lanjut? ok meh aku cite... ceritanya gini.... semalam waktu balik keja aku ajak la shah singgah Giant beli barang sikit...dalam perjalanan dari dalam kereta tu biasalah kan kami memang akan pimpin anak-anak jalan sampai masuk dalam... dan kebiasanya bagi anak 4 macam kami ni bahagi-bahagi lah siapa nak pimpin siapa... dan biasanya aku akan dukung adik hadi sambil pimpin kakak husna... yang abg ngah dengan abg long terserah pada shah la pulak.. tapi kalau ikut anak-anak semua nak ummi pimpin... ajer rebeh ba

Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu?

Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu? assalamualaikum semua, baru - baru ni aku ada buat ujian personaliti.. sebabnya cuma nak tau samaada aku ni termasuk dalam golongan introvert atau extrovert.. mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku nak tau kan? sebenarnya sesaja je nak tau.. ianya lebih kepada penting untuk aku sesuaikan diri dalam apa jua keadaan bila aku dah tau aku ni kategori mana.. dan hasil ujian mendapati aku adalah golongan Ambivert.. Aku golongan Ambivert, apa ambivert tu? Maksud Introvert dan Extrovert apa dia ambivert tu kan? kalau orang yang tak biasa dengan istilah introvert atau extrovert mesti nak tau apa maksudnya kesemua perkataan ni kan? kalau nak tau introvert ni sebenarnya lebih kepada golongan yang suka menyendiri dan tak suka bercampur gaul dengan orang ramai.. mereka selalunya agak tak selesa bila berada dalam kelompok orang ramai atau majlis yang melibatkan orang ramai..mereka jugak orang yang suka berfikir secara mendalam tentang sesuat